Merry-Go-Round

Jospa pyöräytettäisiin käyntiin uusin Marin kanssa kehittelemämme leikki. 12+1 uskalsi lähteä mukaan, hyvä määrä!  Säännöt ovat täällä ja leikkijärjestys Linky toolsin mukaan seuraava:

  1. Mari
  2. KooTee
  3. Pehmyt piirto
  4. Tiitsa
  5. Elisa
  6. Taru
  7. Ibidem
  8. Irma
  9. Iines
  10. Famu falsetissa
  11. Armi
  12. Krisu
  13. Hpy

Muistutetaan vielä, että omaa tuotostaan sopii miettiä viikon. Mukavaa ja luovaa ’karusellia’ kaikille!

Lisäys 17.9. : Jo valmiit osallistujat on permalinkitetty.

24 vastausta artikkeliin “Merry-Go-Round”

  1. Voiskos tohon listaan saada mahdollisuuden linkittää permalinkillä omaan versioon, vai????
    Toinen juttu, mites seuraava löytää ja tietää vuoronsa jos mä nyt postaan montapostausta merryn päälle???
    Nimimerkillä tyhmiä kysymyksiä ei ole =D

    1. Hei tehdään niin, että sitä mukaa, kun teoksia valmistuu, mä linkitän tähän postaukseen sen permalinkin. Kiitos, Tiitsa, vinkistä.

  2. Täällä valmiina jatkoon! Kohtahan Mari kotiutuu jatkamaan. Siinä vain taitaa mennä ainakin viikko kaksi ennenkuin on saanut kuvasaaliinsa purkkeihin.

    1. Juu, eikä meillä niin jäniksen selässä olla. paitsi minä nyt näinä viikkoina töissä. Hyvä, että ehdin päivittäisen kuvani tänne blogiin lykätä. Jospa saisin/ehtisin tänään postata Merry-Go-Roundin. Mulla on pikkasen rundiakin, olen Toijalassa ensi pyhänä ja seuraavalla viikolla perjantaina Joensuussa.

  3. Olen huono blogeissa ja niiden aktiivi seuraamisessa, tai siis kauniimmin – satunnainen kulkija.

    Tämä oli kiva ja jatkan, pitäähän sitä haastaa myös itsensä – ruotuun.

Jätä kommentti