Hukassa ja eksyksissä

Olen vähän eksyksissä. Googlereaderia ei enää ole. Miten näitä blogeja (teitä muita) nyt enää oikein seurataan? Miten lisätään bloggerilaisia wp:n lukijaan, esimerkiksi? Sähköpostini on jo niin tukossa erilaisista jatkuvista ilmoituksista, että sinne en halua enää yhtään enempää ylipäätään mitään. Nyt jo ahistaa, joka-aamuinen siivoaminen sähköpostissakin.
Hakusessa olisi sellainen lukijapeli, joka näyttäisi kaiken, eikä vaan pelkkää otsikkoa ja kahta ensimmäistä lausetta ja sitten sitä *lue koko artikkeli* ja sitten taas klikkaillaan ja ollaan ties missä ja aika loppuu ja sähköpostikin hävisi kartalta ja kaikki kotihommat odottaa ja töistä myöhästyy! Varmaan aukenee tämä kuva teille?

Eipä tässä muuta tällä kertaa.

mitä

PS. Kuva ei suurene klikkamalla tällä kertaa. Mun naamaani tartte suurempana pelätä…

20 comments

  1. Ärsyttävää todellakin google readerin katoaminen, pah. Otin käyttöön feedlyn, alkuvaikeuksien jälkeen olen oppinut tulkitsemaan ja lukemaan sitä ihan siedettävästi.
    Kai.

  2. PS. On muuten hurmaava omakuva!

  3. pinea

    Minä olen kyllä tykännyt WP:n omasta lukijasta. Muut kuin WP-blogit lisätään klikkaamalla ”lukemani blogit/muokkaa”-kohdan muokkaa-nappulaa, jolloin esiin tulee laatikko, jossa lukee ”Enter a blog url to follow”, ja siihen sitten copy-peistataan sen halutun blogin url. Tai näin minä olen ainakin tehnyt. Ja hyvin on toiminut🙂

    • No nyt voi olla mun juttuni tämä! Kiva kun kerroit tämän lisäilyn. Kun googlereaderistä tuli tämä lopetusilmoitus, siirsin kaikki siellä olevat tänne wp:n listoille. Enpä ole osannut siellä käydä. Aikaa ollut liian vähän yleensä bloggailuunkaan, mutta jos nyt yritän täältä alkaa taas puhallella blogiin elämää.

  4. Minä kokeilin sekä Feedlyä että Bloglovinia ja päädyin jälkimmäiseen. Bloglovin tuntui helppommalta käyttää ja sitä se onkin. Sinne lisäsin sinutkin seurantaani🙂 Kuusi sinua jo seurasikin🙂
    http://www.bloglovin.com/blog/5442051/merkintoja-melukylasta

  5. Jaa kuusi seuraa, wau! Mä käyn katsomassa, kiitos vinkistä sinullekin!

    • Kävi ilmi, kun kirjauduin sisään, että seuraan itseäni, hee hee! Miten sekin nyt on mahdollista… Katson, jos saan täältä lukijasta muutettua blogeja sinne listalleni. Jos joudun alkamaan alusta koko readerin rakentamisen, se voi olla liian iso urakka.

  6. Feedly, ehdottomasti Feedly! Pelittää myös omana appsina iPhonessasi ja muissa i-laitteissa. Lukunäkymän voi valita mieleisensä ja on selkeä käyttää.

  7. Feedlyä suosittelen minäkin, mut bloglovin toimii myös. Molemmille on omat appsit, mut mä käytän sellaista appsia kuin Newsify iPadilla. Se hakee syötteet feedlystä ja on mun silmää miellyttävämpi lukea kuin feedlyn appsi. Flipboard on myös mainio, mut ei enää google readerin jälkeen niin toimiva.

    • Hyvä vinkki, mä käytän töissä iPadia koko ajan. Kiitos!!

      • Tota feedlyä ei sitten saakaan läppärille, hmm.. Siis läppäriltä blogit wp:n lukijan tai bloglovin’in kautta ja mobiililaitteisiin feedly/Newsify. Äkkiäkös nämä oppii😀

        • Meinasin kans tulla Feedly-mainintaa sanomaan, mutta muut ehti jo. Ja kyllä Feedly pelittää selaimessakin – cloud.feedly.com näyttää olevan mulla osoitteena sieltä lukiessa.

  8. Mut voihan feedlyä käyttää läppärillä nettiselaimella.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

