Tässä

Valokuvatorstain 206. haaste on tässä

Korjattu versio yleisön pyynnöstä😉

Originaali:


15 comments

  1. Tyylikäs kokonaisuus. Ainoa, joka minua tässä kiusaa on tuo oikeanpuoleinen valaisin. Se kasvaa liikaa kasvoista.

    • tjaa.. mua taas naurattaa nenänappina oleva auton pölykapseli😀 Mä kokeilen jos mä saan sen siististi korjattua, sen valopylvään.
      Tässäkin ’kaksoisvalotuslajissa’ on ongelmansa, Akun päässä kasvaa punainen metsä yhdessä kuvassa! Taidankin laittaa kaikki oudot kuvalliset ’mielenmaisemat’ yhteen postaukseen läjään😉

  2. Mustavalkokuvana erittäin tyylikäs kokonaisuus. Valaisimesta olen samaa mieltä. Muuten toimii hyvin.

  3. Tässäpä tämä. Jotenkin hilpeä.

  4. Aivan upea synteesi mielentilasta. Erinomainen. Mutta kuka meni puhumaan nenänapista! Nyt kun siitä puhuttiin, se pomppasi kuvasta esiin. Ei niin että se häiritsisi, hauskahan se on.

    • Kiitos. katsoin kuvaa ja totta, siinä voisi olla myös heijastuma. Kuva on kuitenkin otettu kaksi kertaa. Siinä on kaksi kuvaa päällekkäin eli tuplavalotus.

  5. Tunnelmallinen kuva, nuoruus ja haikeus.

  6. Aina tuota Maria pikkuasiat häiritsevät, ei vaan minua.

    • Hah! Mutta mieti, mun iPhonella voi kaksoisvalottaa kuvia! Mä en edes tiedä, voiko mun oikealla kameralla harrastaa kaksoisvalotusta.

  7. Hieno ja mielenkiintoinen kuva. (Jostain syystä ei minua oikeastaan häirinnyt tuo lamppu.)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

