”Kello viiden tee”

Tänään on hääpäivä. Eilen tein lemon curdia ja nyt teen vielä jotain teeleipiä ja muita purtavia, kurkkuleipiä sun muuta. Shampanjalasit on kiillotettava ja teekalusto kaivettava esille. Pikaimuroitava eteinen. Vieraita tulee kolme lisäkseni. Rouva ope lopettaa klo 11, yksi on yrittäjä omin aikatauluin, yksi sai vaihdettua työvuoronsa ja minulla on hukkavapaapäivä. Häät Britanniassa, mikä ihana tekosyy järjestää naistenkutsut naapurin rouvien kanssa keskellä perjantaipäivää!

12 comments

  1. Ihana päiväsuunnitelma, kannatan! Itse tuskin katson häitä, mutta hengessä olen mukana 😉

  2. Jos noita herkkuja jää yli naistenkutsuilta niin minulle voi lähettää. 😉

  3. Linkitin blogisi omalle sivulleni. Käyppä jättään kritiikkiä (ja neuvoja) mulle aloittelijalle kun ehdit..

  4. No todellakin oikein kello 5 tee…Kivalta kuulostavat kutsut;D Minulta jäivät häät väliin…

  5. Mirja

    Näyttääpä herkulliselta. Katsottiin häitä työporukassa tietokoneelta ilman ääntä. Kaunista!

    • Oli! vaikka kyllä Victorian ja Danielin häät olivat rennommat. Ja kauniimmat. Harvoin olen nähnyt koolla yhtä paljon rumaakin rumempia ja erityisen kummallisia hatuntekeleitä 😀

  6. Hee, meinasin jo onnitella sinua:) Minulla oli hattu päässä, kun semmoinen oli toivomus, että myös häitä seuraavat pukeutuisivat hattuun8] Shampanjan säästin kyllä tälle päivälle, joka on henkilökohtaisempi;)

    • Et olisi ollut ensimmäinen, haha! Mulla ei ollut hattua, mutta yhdellä rouvista oli 😉
      Sulla olikin hyvä syy säästää kuohuvat, silmäilin googlereaderista. Onnea!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

