arjen teemaviikko

Otsikko on suoraan ystäväni J:n suusta lainattu. Tämän viikon ’kaikki hajoo’-teeman täydensi eilen iLuurin kaatuminen. Saihan sen toimimaan taas, mutta väärällä sim-kortilla. Sonera-vankilan ovet saa suht helposti auki mieleisilleen yhteistyökumppaneille. Jos osaa. Ja minä en osaa. Heinäkuussa vapaudun virallisesti vankilasta, enkä enää soneraan katso. Että hakkeri tänne ja heti jailbreikkaamaan ja kräkkäämään mun iLuurini (taas) käypäseksi saunalahdelle, kiitos!

75/i365 • phone without i, originally uploaded by Krisu-.

7 comments

  1. Koettelee, koettelee, vaan ei hylkää… arki.

  2. No voi tota luuria:( Sonera-vankila? Oliko puhelin SIM-koodattu`?

    • Niin siis, vielä pari vuotta sitten vaikka maksoi käteisellä iPhonen, sitä ei saanut kuin Sonera-kytkynä. Mulla on koko perhe elisan puolella ja meidän nettiyhteydet ja muut, ja kun sonera on muutenkin vissiin kallein vaihtoehto, niin enhän mä sitä halunnut käyttää. Nyt oon maksanut soneran liittymästä 1,99/kk ja heinäkuussa on 2 vuotta täynnä, sitten saan virallisesti käyttää mitä liittymää haluan. Eli saan purkukoodin, sen virallisen. Epävirallisestihan mulla on koko ajan ollut muu kuin sonera käytössä.
      Onneksi nyt saa jo uudenkin iPhonen ilman pakko-soneraa.

  3. On sulla nyt ankeata, kaikki pettää.

    Sanoo ikuinen Soneran käyttäjä, joskus hamassa ajass aolin Elisalla, mutta sinne en enään palaa.
    Näin se menee, toisilla toisnpäin =D

    • Mun ensimmäinen liittymä oli Sonera. Sitten tämä tele-Finland(= sonera). Sitten tuli ilmoitus, että tele-Finland lopetetaan. Ja nythän se on niin voimissaan taas, ei sitä lopetettukaan! Muut vaihtoehdot olivat soneralla huomattavasti kalliimpia kuin silloinen tele-finland. Mainosta mukaillen:” Sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan.” Niin mä siirsin kännykät ja nettiasiat kaikki Elisalle.

  4. Meillä on firman sopimus Soneraan, niin ei oo ii:n Sonera-pakkoa edes tarvinnut ajatella, vaan se vaan on. Noh, onneksi vehje pelittää ja on kiva!🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

