mooorjens!

Nym mää tulin sanomaan, että oon täällä kyä koko ajan. Nappaan vähintään yhren kuvankij joka päivä, juu-u. iLuurilla! Hahhaa! Sittem mää oon alkanuk kuntoilla niim maamperusteellisesti, tsumpaa ja pumpaa ja pilatesta ja bodijammia ja vaikka mitä kaikkee! Om muutes sitte lystiä taas liikkua pualentoista vuoren paikallaolemisej jälkeen. Sittem mää lakkasin syämästä sokuria ja oottakaas joku puolikiv vuatta, niim mää olen soukka likka taas tai ainakin soukempaappäin menossa!

Kunnei kaikki ymmärrä iLuurikuvia kuviksi ollenkan, nim mää nys sanon, että mun ihka eka Flickrin explored most interesting photos-ryhmään hualittuk kuva on sitte iLuurilla otettu. Ja käsiteltyk kans. Oon kuj jänes pakkasella, loikin ja sinkoilen paikasta toiseen onnessani! Allel laitan tulevav vuaren urakan alkukuvia kalleriana. Se eksploori-kuva ei viä oo siinä, kun se om mun iLuurissa vaav viälä. Ja siä Flikrissä. Sinne pääsee oikean sivupalki alalairasta. Että tämmöstä.

Som moro taas!

6 comments

  1. Moro vaan! Sullahan on kunnon muutos tekeillä.,Sokeria vältän minäkin,mutta jos saisin vielä kuntoiltua kunnolla niin se olisi hyvä. Laita sitten raporttia miten sujuu…

  2. Luurikuviapa hyvinkin =D

    Minä jo olen kaipaillut sinua.
    Eipähän tuossa kerkiä paljon kuvailla, kun on tuollainen kuntorääkki menossa, mitä nyt kännyllä näpsii.

    • Mukavaa, kun joku kaipaa🙂
      Käytän nyt hyväksi tätä luppoiluaikaa. teen itselleni liikuntarutiineja, ettei alkuinnostus tyssää. Helmikuun loppupuolelta olen töissä koko ajan lomaan asti. Ja olen lupautunut lomaksi myös kesätöihin…

  3. Ari

    Tyylikästä, näitähän katselee ilokseen! Ja hyvää kuntoilun jatkoa!

    • Kiitos vaan tosi paljon! Onhan noissa muutama täysin julkaisukelvotonkin, mutta menee seassa😀 Toivon, että tämä vuoden kestävä haaste antaa minulle paljon. Tai ainakin opettaa käsittelemään kuvia iPhonella sukkelaan!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

