somaltha?

Huomasin äsken, että blogiini on tultu hakusanalla ’somaltha’. En mä nyt tähän mitään sanottavaa keksi. Laitoin itsekin kuukkeliin hakusanaksi tuon somalthan, mutta en kyllä sen perusteella tänne löytäisi. Sen sijaan viimeisen viikon summatut hakusanat kertovat minulle, että olisi vissiin aika muuttaa blogin suunta puhtaasti ruokavoittoiseksi, katsokaa (te muutamat) itse alla olevaa listaa. Asuntomessukuvat Vaasasta ovat kanssa jatkuvasti kuumaa kamaa ja minä en ole edes Kuopiosta 2010 saati Valkeakoskelta 2009 saanut vielä kuvapostausta aikaiseksi. Molemmissa kuitenkin kävin kameraa laulattaen. Vaikka olen ihan veturina Merry-Go-Roundissa, ei kukaan tilaa Melukylää kuvieni takia. Eikä kai paljon muustakaan syystä…. Selkäkin niksahti lauantaina jotenkin ja olenkin viettänyt viikonlopun aika vaaka-asennossa. Blääh. Joulukalenterin nyt aion kuitenkin värkätä tänne parin viime vuoden malliin. Joulukalenterin tekeminen blogiin on ihanaa, ja joulu on juhlista paras!

 

kurpitsapiirakka 47
vadelmapiirakka 19
majoneesi 14
pumpkin pie 14
mustikkakukko 11
italialaiset lihapullat 11
valkoinen sisustus 9
taivas 9
vaatehuone 8
lumiukko 8
munakasrulla 8
jouluruusu 7
kotijuusto ohje 7
lammaskaali 7
musta keittiö 6
zabaglione 6
joulukalenteri 5
valkoinen keittiö 5
patonki 5
kotijuusto 5
järvi 4
suihkun lattiakaivo 4
piimäjuusto 4
amerikan pannukakut 4
terästasot keittiöön 4
wc sisustus 4
välitila keittiö 4
jäälyhty 3
itsetehty tuorejuusto piimä 3
sitruunarahkamuffinit 3
viinivaahto 3
kranssi 3
ribsit uunissa 3
välitilan lasi 3
valkoinen sauna 3
omenamarmelaadi 3
asuntomessut sauna 3
keittiön välitilan lasi 3
possun ribsit uunissa 3
tapetti 3
american pancakes 3
töhötin 3
keittiö 3
sipulimarinadi 3
munajuusto 3
melukylä 3
aamiainen 3
tilliliha 3
karpit kokkaa

8 comments

  1. Töhötin? Täällähän oppii ihan uusia sanoja. Mutta hei, toivottavasti selkäkipu lakkaa HETI ja pääset taas jaloillesi. Mä puolestani istun vielä kaksi päivää kotona ja yritän olla rasittamatta kyynärpäätä. Seuraavaksi tilaan röntgenajan ja sitten katsotaan, mikä noita käsiä oikein riivaa.

    Ilmakin on sopivsti kuin huonotuulinen morsian, mustanpuhuva ja tihkuttaa vettä. 😦

    • Töhötin on se liekkivekotin, jolla saadaan creme bruleen sokeripinta paahdettua. Ja kyllä, mulla on sellainen😉
      Selkä oli todella vaan vähän niksahtanut, nyt ei tunnu enää mitään. Onneksi. Toivottavasti saat apua ja pian! Täällä satoi eilen kanssa oikein huolella silkkaa vettä. Lumesta enää tietoakaan.

  2. Voi ei, selkäkivut on inhottavia. Toivottavasti paranee pian.
    Minä ainakin olen täällä kauniita kuvia ihastelemassa. Ei kai noihin analyticsin hakusanoihin oikein voi luottaa. Minullakin on kaiken maailman strykniiniä ja jätkänkynttilän tekoa. Kun olen yrittänyt googlettaa niitten perusteella, en ole ainakaan omaan blogiin löytänyt… En oikein tajua mistä ne ovat peräisin, ilmeisesti osa on jotain hakukoneiden käyntejä.

    • Ohi meni selkäkipu. Mulla prakaa yleensä muut paikat, selässä ei ole edes kulumia. Monella mun kaverilla oli esim. raskauden aikana koko ajan selkä kipeä. Minä kannoin kaksosia, eikä tuntunut selässä ollenkaan.
      Vähän kummallista, jos suomea osaamaton hakukone tulee sun blogiisi jätkänkynttilällä, haha! Mutta ota näistä nyt sitten selvää.😀

  3. Hyvä sun! Käyt noiden sanojen jälkeen ihan fiksusta.

    Mulla oli Loreto-tädin pimppi, Eroottiset runot, Annan jäähyväiset, erotiikka, hautajaisvärssyt, häpykarvat, Siilin eleganssi….Ja kaikki vain sen hulvattoman hauskan Manuel Pradan Pimpit kirjan takia, joka ei ole edes ythään tuhma.

    Miten sulla noin paljon ruokasanoja…

    Mulla ei ollut ikinä mitään vikaa selässä ennen blogilandiaan juuttumista.

    • Hahahaha! Aamun paras! Loreto-tädin pimppi!!!!
      Mulla on noita ruokasanoja, koska mulla on jonkin verran reseptejä. Katso yläpalkista ’ruoka, reseptit’ ja klikkaa. Mähän olen pari kertaa voittanut (ruoka)blogeissa kiertävän kuukauden ruokahaasteenkin🙂
      Mulla ei selkään vaikuta edes bloggaaminen, että kyllä se joku nitkahdus oli. Nyt on asiat jo hyvällä mallilla, ei enää vihlo, kun liikkuu ristiselän mielestä väärin.

  4. Mikä se somaltha on, never hööd! Tai siis sinulta kuulin mutta ennen sitä en.
    Mä just kävin katsomassa hakusanojeni ykköset: ne on jatkuvasti (oman sivunnimen lisäksi) ’locked in syndrooma’ ja ’obduktiopreparaattori’ eikä kumpikaan totisesti oo hauska juttu. Tuhmia sanoja saa hakemalla hakee ja hyvä jos sittenkään nappaa😉

    Kiva nallejono siulla narulla. Jouluista on jo.

    • En ole kyllä yhtään tietoinen mokoman sanan merkityksestä minäkään. Mikä on obduktiopreparaattori?
      Sun tarttee kirjottaa juttu tuhmilla sanoilla, niin eiköhän hakukoneet ala pyörittää niitä oikein urakalla, hah!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

