3. päivä

 

3. , originally uploaded by Krisu-.

8 comments

  1. Jopas pimmeeks heittäytyi! Onneksi on säikehtivät katuvalot kulkuasi valaisemassa.

    • Ulkona on jo pimeetä, kovin mustaa. Valotin 4 sekuntia tolppaan nojaten ja miehestä näkyy pelkkä haamu, koiraa ei erota ollenkaan. Oltiin iltalenkillä pari tuntia sitten.

  2. Uutta projektia pukkaa😀 Voimia koko kuukaudeksi, minusta ei olisi tuohon, toisinaan on viikonkin kuva kiven alla. Syksyn tummuus on kuvauksellista.

    • Uusi kamerarunko = valtava opettelu- ja kuvaustarve! Mä olen niin turhautunut noihin koiralenkillä sahaamiini Nässyn maisemiin, tästä puuhasta saan vähän pippuria soppaan😉 Mä olen antanut itselleni luvan keskeyttää, hehee! Sitten mä ajattelen niinkin, että tuore kuva per päivä, mutta niitähän voi sitten tarvittaessa, jos aika on jossain kohtaa kortilla ladata yhtenä päivänä vaikka viikon kuvat kerralla.

  3. Tästä tulisi vähän muokkaamalla hauska joulukortti, tähti johdattaa Itämaan tietäjät paikalle.

  4. Ari

    Uusi tapa ”hävittää mies”🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

