tabbloota

Tein perjantaina tabblon. Ja juu ei, en minä vaan tiedä mitä se tarkoittaa, tabblo. Olen tehnyt niitä kyseisen palstan listauksen mukaan 97 kappaletta sen parin vuoden aikana, jonka olen ollut siellä kirjautuneena, moni muu on tehnyt saman ajan kuluessa satoja. Voiskos sanoa, että tabblo on jotenkin vaikka kertomus? Kuvallinen…hm… valokuvallinen kertomus? En mä kyllä mitään ihmeellistä ole välttämättä koskaan kertoillut, mutta nyt sattuivat taas toissaviikkoiset koiran aamulenkiltä pikku sumusta napatut kuvat jotenkin käyvän tabbloksi. Ja se valittiin Päivän Tabbloksi, Tabblo of the Day, TOD! On mulla muutama muukin TOD plakkarissa, mutta aina se tuntuu yhtä kivalta, arvostus. Mulla on ollut aina tuossa sivupalkissa ’kuva’-otsikon alla linkitys tabbloon. Täytyy nyt vaan pikkasen taas mainostaa, jos joku muukin haluaa sinne plätkiä kuviaan 😉  Klikkaa alla olevaa esikatselua, näet koko tabblon.
Tabblo: Misty Morning in September

See my Tabblo>

9 comments

  1. No tuo ’tablo’ henkii rauhaa ja hiljaisuutta. Upea aamutablo! Miksi mulle tuli aamuseksi tuosta mieleen….

    • Kiits! Aamuseksi?! no…*ysk* nuo kaksi aamuraukeaa lokkia? tai sitten sä tahtoisit telmiä hentoisessa aamusumussa rantapöheikössä (ja saada gualemantaudin)?

  2. Aamuseksi, Lepis. Jopas jotain;)

    Tuo on aikas hieno setti.

  3. On sulla komeet kuvat! Hienot sävyt kuvissa! Sait komeita kehuja sinne englanniksi ympäri maailmaa!

  4. Hieno tabblo!Tuossa sumusävyisessä laiturikuvassa on jotain kiehtovaa..

  5. En ole ennen tabbloista kuullutkaan, mutta upeita sinun tabblo-kuvasi. Ei ihmekään, että ovat saaneet kunniaa ja arvostusta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

