Violetti

Valokuvatorstain 127. haaste hiljaiselle viikolle on ”violetti”.

violetti-1

22 comments

  1. Sama himo iski sormiin!!! Kutinaa ihastuttaviin väreihisi! Oikein kunnolliset vahaliidut näemmä!

    • Käyttääköhän tuota sanaa enää monikaan? Minä kyllä tykkään sen pärinästä suussa ja se on minulle aivan erityisen selkeä violetin väri, retliini. 😉

  2. Monen monituiset violetin sävyt. Enpä ole noihin koskenut sitten ala-aste ajan. Tusseja, puuvärejä ja tatuointiväriä vain käyttänyt sittemmin. Ja kameravärejä. 🙂 Hyvä setti!

    • Minä vaan lainasin lasteni värikynälaatikoita, en minäkään näiden käyttäjä ole. Meillä ei vaan ole mitään muuta violettia kotona. 😉

  3. Sullon noin monta… Epistä…

  4. Pitikö varmistaa värisokeille kirjoittamalla.
    Väriä on oikea! =D

    • Piti, piti! Nimittäin minä olin se värisokea 😀 Toinen kaksosista auttoi, valkkasi värejä ja minä kokeilin paperille, että täsmäsikö liidun väri. Toiset violetilta näyttävät piirsivät ja kirjoittivat nimittäin yllättäen hyvinkin kirkkaansinistä tekstiä. Tämä suttapaperi jäi sitten oikeanväristen vahaliitujen alustaksi. 😉

  5. Tässä olikin mulla vähän sormet väreissä…
    Kivaa pääsiäistä sinne kans ja voi miten ihana tuo taivaan mollottaja nyt onkaan 🙂

    • Pääsiäinen se meni ja mämmit on syöty 😉 Oli onneksi edes yhtenä päivänä aurinkoa ja tänään (tiistai) taas. Ja minä onnistuin kurkiauran kanssa yhtä aikaa pihalle, se on näkyjen näky!

  6. Kaikenlaiset värikynät, liidut, tussit houkuttelevat piirtämään , maalaamaan. Jokaisen täytyisi kokeilla. Olen opiskellut ekspressivistä taideterapiaa ja sen seurauksena olen löytänyt itsestäni kaiken muun lisäksi taiteilijan. Pari maalaustani on päässyt ihan seinälleni asti. Minäkin sanoin kauan etten osaa piirtää tai maalata! Enpä tiennyt että kyllä osasin.

  7. My life-long favorite color!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

