Uusi ”rakkaus” saa aikaan vipinää

Ostin itselleni uuden vempaimen, sykemittarin. Nyt tämä pikkuinen musta mötikkä ja sen kellonnäköinen kaveri ovat aiheuttaneet minulle jo 

sykemittari

riippuvuutta. Olen ihastunut ja rakastunut tai sanotaan vaikka addiktoitunut täysin sykemittariini. Tein itselleni treeniohjelmankin sen uumeniin, ja jos noudatan sitä tai liikun vaikka enemmänkin, niin näytöllä on maanantaina kirjeen kuva, joo-o! Minä saan sykemittarilta postia, hahaa! Se lahjoittaa minulle pokaalin seuraavaksi viikoksi näytölle! Mutta vain, jos olen noudattanut programmia ja minähän nyt teen palkintojen ja pokaalien eteen vaikka mitä, pers edellä puuhunkin voisin yrittää, kyllä, kyllä. 

Viime viikon liikkumiset (jokapäiväisiä koiran pissatuksia ei mainita, jos niissä ei ole ollut meininkiä mukana):

 

  1. ti-kuntosali
  2. ke-koiralenkki 
  3. to-cirquit + koiralenkki
  4. pe- sauvalenkki 7,8 km
  5. la- bodypump + koiralenkki

 

Eilen sain kirjeen ja pokaalin! (ja olin melkein 7 km:n lenkillä) Tänään olin salilla muokkauksessa. Vasemmassa reidessä repesi jotain lämmittelyvaiheessa, vaikka olin lämmittellyt jo crossarillakin sitä ennen. Lääkäri 17.45. Ei taida tulla pokaalia ensi viikolla, olen kyllä romu…

ranneke

Huomatkaa pokaali? 😉

 

PS. Kaikkea se eskimo-kurssikin (ASLAK) saa aikaan hyvin jo sohvaan muumioutuneessa henkilössä.

 

6 comments

  1. Saa nähdä kuinka kauan kestää ennenkuin tulee ”muita kiireitä” ettet kerkiä lenkille tai kuntosalille. Kerroppa sitten 😉

    Kannustava KooTee 🙂

    • Hahahahhaa! Minä kerron 😀 Nyt tuli heti pakollinen vähintään kolmen viikon kuntoilupaussi lääkärin määräyksestä. Koiran saan viedä, mutten yhtään rehkiä revähtäneen reiteni kanssa. Harmittaa, sen kerran, kun puhkuisin intoa…

  2. Hei Krisu,
    Tämä vahvistaa sen mitä olen AINA epäillyt vaikka olen itsekin joskus miettinyt
    sykemittarin hankintaa, mutta jo tätä lukiessani tunsin sykkeen nousevan rivi riviltä.
    Taidan jatkaa tyynenä elämää sohvaperunana ja jättää haaveet huippukunnosta noille hiihtäjänaisille.Kävin kyllä kerran kuntosalilla, mutta sielläkin huomasin olevani 20 vuotta liian myöhään liikkeellä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

